dijous, 9 de febrer del 2012

Jo en vull una!
Fent proves,...
"The incredible machine"
Som una pinya!
Revisem quines eines van millor
Som els primers!
Anem per feina

Em guanayat la final!
Al final varem aconseguir una COPA!

Soc en Joan Sivill
Hi companys! , passo a relatar la meva experiència a la LEGO  PARTY!
Al que anava adjunto una mica d’història gràfica del que vaig viure.
El que em va agradar més va ser l’esperit de” bon rotllo” que es va respirar fins al final de la competició tan a nivell de tots els participants com a nivell de l’organització.
A mi em va tocar de “floater” del equip del Turobotix. Del primer moment que vaig estar amb ells es va respirar un molt bon ambient entre ells i moltes ganes de superació.
Tot just arribar van anar drets a acabar de provar el robot per tal de veure si el seu “transport “, no li havia sentat malament, van tornar a provar les diferents eines a veure si estaven ben subjectes, i van buscar la  localització dels endolls per recarregar el robot ,... Vaja, ho tenien  tot molt interioritzat entre ells que eren un equip i que volien guanyar el torneig. Fins hi tot ,tenien un lema per animar-se entre ells!
Van arrasar , van guanyar totes les rondes,..... Però no van guanyar el torneig,.....
Pobrets els hi va quedar una careta,.. però crec que ho van encaixar bastant be al meu parer. Els seus pares NO, va donar la sensació  que les normes del concurs no estaven ben explicades o no s’havien acabat d’entendre be . Per lo que vam veure després, qui anava a la final de Navarra era qui obtenia la millor puntuació d’un conjunt d’activitats en la que el torneig de LEGO dels robots ( la part més visible del concurs) només contava una part.
Per tant un ZERO a l’organització en aquest tema per no haver sabut transmetre les regles de la competició i un deu en quan a l'organització de la competició.
Turobotix els millors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada