divendres, 10 de febrer del 2012

DIA FIRST LEGO LEAGUE TARRAGONA


La meva experiència al dia First Lego League va ser més que positiva!
Després dels dies previs de preparació amb unes quantes reunions, mails, grup al facebook, recollida de material, coneixença d'espais, etc. tot va sortir prou bé.
El dissabte 4 em vaig llevar per anar cap a Tarragona amb una mala sensació al cos. Resulta que havia somiat que només es presentaven un parell de grups i hi havia una sala molt gran amb molts voluntaris però amb poquíssims nens. El meu inconscient no anava del tot desencaminat.
Tornant a la realitat, vaig arribar puntualment a les 9,30 per fer-me càrrec, conjuntament amb 4 companys més, del guarda-roba. Van anar passant les hores i vam anar tenint notícies que hi havia algunes escoles que no s'havien presentat, al matí havien de fer les presentacions dels projectes científics i dels robots. Al final va resultar que de 14 equips només en quedaven 6.
Afortunadament tota la logística del matí de la part dels més petits, el Junior First Lego League, va funcionar a la perfecció, però per la tarda es va haver de tornar a reorganitzar tota la competició.
Tot i aquest contratemps tot va funcionar força bé i sobretot, crec que puc parlar per tots els floaters, ens ho vam passar genial i els nens també!
Ja tinc ganes de repetir l'any que ve amb tots vosaltres!

Participants Junior First Lego League
Competició de robots

Equip Kings Robots competint
Equip Kings Robots i les seves floaters

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada