dijous, 16 de febrer del 2012

FLL Tarragona – FLL vs Junior FLL


Vaig ser voluntari en la FIRST® LEGO® League, on vaig estar pel matí i per la tarda. Pel matí vaig estar al guarda-roba, i per la tarda vaig fer de “floater”; jo i el Joan Sivill vam acompanyar a un grup de nens durant la competició. 

Com que vaig poder observar el grup de nens petits (Junior FLL) i el de grans (FLL), m’agradaria donar la meva opinió sobre les diferències que vaig apreciar en els dos grups:

A mi personalment el que van fer els nens de la Junior FLL no hem va agradar massa, ja que l’únic que feien era mostrar un treball/mural que havien fet, i com que el dia anava sobre LEGO®, hi havia alguns grups que havien fet algunes figueretes de LEGO®. En la foto següent es pot veure un nen explicant el treball que han fet el seu grup.


Per altra banda, penso que per a nens d’ESO competir en la FLL està molt be, ja que a més de fer un treball sobre la temàtica corresponent (en aquest cas Food Factor) han d’aprendre a programar un robot LEGO® per a que faci una sèrie de d’accions. Jo penso que és una experiència molt recomanable per als nens, a més que vaig observar que la majoria s’ho van passar molt be. En la imatge dos grups de nens de la FLL fent els últims ajustos per a competir.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada